Výměna a vrácení zboží
Vaše spokojenost je pro nás prioritou! 🫶🏻
Pokud nejste se zakoupeným zbožím spokojeni, můžete jej v souladu se zákonem vrátit nebo vyměnit.
Podmínky pro výměnu zboží
Abychom mohli zboží vyměnit, je třeba splnit následující:
- Zboží musí být zasláno zpět do 14 dnů od jeho převzetí. Pozdější výměny bohužel neakceptujeme.
- Vrácené zboží musí být nepoškozené, čisté a v kompletním stavu.
- Je potřeba vrátit zboží v původním obalu nebo s originální visačkou.
- Pokud bude zboží poškozené, zjevně opotřebené nebo nebude vráceno v původním obalu či bez visačky, nemusíme výměnu přijmout, případně se domluvíme na snížení hodnoty.
Cenový rozdíl při výměně:
- Při vyšší ceně nového produktu bude nutné rozdíl doplatit.
- Při nižší ceně vám nabídneme zboží odpovídající hodnotě přeplatku.
Poštovné při výměně:
Za zaslání vyměněného zboží bude účtováno poštovné.
Vrácení zboží
Pokud chcete zboží vrátit v souladu se zákonem, postupujte následovně:
Jak vrátit zboží?
-
Podmínky vrácení:
- Zboží musí být neporušené, bez známek užívání a schopné dalšího prodeje.
- Zboží zabalte vhodným způsobem, aby při přepravě nedošlo k poškození.
-
Vrácení přes Zásilkovnu (doporučujeme):
- Navštivte jakoukoliv pobočku Zásilkovny.
- Sdělte obsluze kód 91223996.
- Nemusíte nic vypisovat! Cena za vrácení balíku je 59 Kč. Tato částka vám bude odečtena při vrácení peněz.
-
Do zásilky vložte:
- Vyplněný formulář pro vrácení (stažení na našem webu).
- Čitelné číslo vašeho bankovního účtu.
-
Zboží zašlete na adresu:
Natálie Honzírková
Tarnavova 3008/14
Ostrava 700 30 -
Vrácení peněz:
- Po přijetí a kontrole zboží vám peníze vrátíme na účet do 14 dnů, snížené o 59 Kč za vrácení přes Zásilkovnu.
Jak reklamovat zakoupené zboží?
I když nabízíme pouze kvalitní a prověřené produkty, může se výjimečně objevit důvod k reklamaci. Pokud zjistíte na zboží vadu, postupujte prosím následovně:
Kontaktní informace:
- Telefon: 605 926 669
- E-mail: info@pucujmazla.cz (upřednostňujeme, už jen pro zaslání dokladů, popisu reklamace, rychlejšího vyřízení apod.)
Při kontaktu uveďte:
- Jméno
- Číslo daňového dokladu (faktury)
- Název reklamovaného zboží
- Popis vady
Podmínky reklamace:
- Reklamaci je nutné nahlásit ihned po zjištění vady, aby nedošlo k jejímu zhoršení.
- Reklamaci lze uplatnit do 24 měsíců od nákupu (nevztahuje se na produkty s označenou vadou nebo omezenou trvanlivostí).
- Je potřeba přiložit kupní doklad (fakturu).
Reklamaci nelze uznat, pokud:
- Vada byla na zboží při převzetí a byla vám oznámena.
- Zboží bylo použité a vada odpovídá opotřebení.
- Došlo k běžnému opotřebení, nesprávnému použití, údržbě nebo mechanickému poškození.
- Vada vznikla vlivem vnějších okolností (např. živelné katastrofy).
- Produkt byl používán v rozporu s návodem k použití.
- Došlo k neodbornému zásahu do zboží.
Postup při reklamaci:
Možnost 1: Zaslat přes Zásilkovnu (doporučujeme):
- Navštivte jakoukoliv pobočku Zásilkovny.
- Sdělte obsluze kód 91223996 (nemusíte nic vypisovat).
- Cena za zaslání reklamace je 59 Kč. Tuto částku vám nebudeme účtovat.
Možnost 2: Zaslat na naši adresu:
- Adresa:
Natálie Honzírková
Tarnavova 3008/14
Ostrava 700 30 - Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy.
- Přiložte vyplněný reklamační formulář a kopii faktury.
- Zboží nezasílejte na dobírku!
Vyřízení reklamace:
- Po přijetí reklamace vás do 3 pracovních dnů informujeme o dalším postupu.
- Reklamaci vyřídíme nejpozději do 14 dnů od obdržení reklamace.
- Peníze za schválenou reklamaci vám vrátíme do 14 dnů na váš bankovní účet.
Děkujeme, že nakupujete na pucujmazla.cz! 🐾