Výměna a vrácení zboží

Vaše spokojenost je pro nás prioritou! 🫶🏻

Pokud nejste se zakoupeným zbožím spokojeni, můžete jej v souladu se zákonem vrátit nebo vyměnit.


Podmínky pro výměnu zboží

Abychom mohli zboží vyměnit, je třeba splnit následující:

  • Zboží musí být zasláno zpět do 14 dnů od jeho převzetí. Pozdější výměny bohužel neakceptujeme.
  • Vrácené zboží musí být nepoškozené, čisté a v kompletním stavu.
  • Je potřeba vrátit zboží v původním obalu nebo s originální visačkou.
  • Pokud bude zboží poškozené, zjevně opotřebené nebo nebude vráceno v původním obalu či bez visačky, nemusíme výměnu přijmout, případně se domluvíme na snížení hodnoty.

Cenový rozdíl při výměně:

  • Při vyšší ceně nového produktu bude nutné rozdíl doplatit.
  • Při nižší ceně vám nabídneme zboží odpovídající hodnotě přeplatku.

Poštovné při výměně:
Za zaslání vyměněného zboží bude účtováno poštovné.


Vrácení zboží

Pokud chcete zboží vrátit v souladu se zákonem, postupujte následovně:

Jak vrátit zboží?

  1. Podmínky vrácení:

    • Zboží musí být neporušené, bez známek užívání a schopné dalšího prodeje.
    • Zboží zabalte vhodným způsobem, aby při přepravě nedošlo k poškození.
  2. Vrácení přes Zásilkovnu (doporučujeme):

    • Navštivte jakoukoliv pobočku Zásilkovny.
    • Sdělte obsluze kód 91223996.
    • Nemusíte nic vypisovat! Cena za vrácení balíku je 59 Kč. Tato částka vám bude odečtena při vrácení peněz.
  3. Do zásilky vložte:

    • Vyplněný formulář pro vrácení (stažení na našem webu).
    • Čitelné číslo vašeho bankovního účtu.
  4. Zboží zašlete na adresu:
    Natálie Honzírková
    Tarnavova 3008/14
    Ostrava 700 30

  5. Vrácení peněz:

    • Po přijetí a kontrole zboží vám peníze vrátíme na účet do 14 dnů, snížené o 59 Kč za vrácení přes Zásilkovnu.

Jak reklamovat zakoupené zboží?

I když nabízíme pouze kvalitní a prověřené produkty, může se výjimečně objevit důvod k reklamaci. Pokud zjistíte na zboží vadu, postupujte prosím následovně:

Kontaktní informace:

  • Telefon: 605 926 669
  • E-mail: info@pucujmazla.cz (upřednostňujeme, už jen pro zaslání dokladů, popisu reklamace, rychlejšího vyřízení apod.)

Při kontaktu uveďte:

  • Jméno
  • Číslo daňového dokladu (faktury)
  • Název reklamovaného zboží
  • Popis vady

Podmínky reklamace:

  1. Reklamaci je nutné nahlásit ihned po zjištění vady, aby nedošlo k jejímu zhoršení.
  2. Reklamaci lze uplatnit do 24 měsíců od nákupu (nevztahuje se na produkty s označenou vadou nebo omezenou trvanlivostí).
  3. Je potřeba přiložit kupní doklad (fakturu).

Reklamaci nelze uznat, pokud:

  • Vada byla na zboží při převzetí a byla vám oznámena.
  • Zboží bylo použité a vada odpovídá opotřebení.
  • Došlo k běžnému opotřebení, nesprávnému použití, údržbě nebo mechanickému poškození.
  • Vada vznikla vlivem vnějších okolností (např. živelné katastrofy).
  • Produkt byl používán v rozporu s návodem k použití.
  • Došlo k neodbornému zásahu do zboží.

Postup při reklamaci:

Možnost 1: Zaslat přes Zásilkovnu (doporučujeme):

  1. Navštivte jakoukoliv pobočku Zásilkovny.
  2. Sdělte obsluze kód 91223996 (nemusíte nic vypisovat).
  3. Cena za zaslání reklamace je 59 Kč. Tuto částku vám nebudeme účtovat.

Možnost 2: Zaslat na naši adresu:

  • Adresa:
    Natálie Honzírková
    Tarnavova 3008/14
    Ostrava 700 30
  • Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy.
  • Přiložte vyplněný reklamační formulář a kopii faktury.
  • Zboží nezasílejte na dobírku!

Vyřízení reklamace:

  1. Po přijetí reklamace vás do 3 pracovních dnů informujeme o dalším postupu.
  2. Reklamaci vyřídíme nejpozději do 14 dnů od obdržení reklamace.
  3. Peníze za schválenou reklamaci vám vrátíme do 14 dnů na váš bankovní účet.

Děkujeme, že nakupujete na pucujmazla.cz! 🐾